Oncolliga Girona

2022-2023

Durant el curs 2022-23 hem col·laborat amb la Fundació Oncolliga Girona per donar un nou impuls al programa “No et fumis la salut”. Aquest, és un programa destinat a alumnes de primer d’ESO de les comarques gironines, amb l’objectiu d’alertar les persones joves sobre els riscos que comporta el consum del tabac.

Aquest col·laboració ha consistit la modificació de la imatge del projecte, així com aportar un espai més d’interacció i reflexió per part dels alumnes i també suport en les xerrades durant el curs 2022-2023 a un total de 3.511 alumnes.

El passat 31 de maig, coincidint amb la celebració del Dia Mundial Sense Tabac, va tenir lloc l’acte de cloenda del programa “No et fumis la salut” de la Fundació Oncolliga

Sempre actives